26 Haziran 2016 Pazar

Dövme Yaptırmak - Kişisel Yorumum

fitness ve dövme

Vücut geliştirme ve fitness sporu ile uğraşan kişilerin bu spora başlama nedenlerinden biri de daha iyi bir görünüme kavuşmaktır. İyi bir görünümden daha fazla öz güven sağlayan bir şey yoktur. İnsanlar karşı cinse daha çekici görünmek için türlü yöntemlere başvururlar. Bu gayet normal ve takdir edilesi bir durum. İnsanın kendine bakması ve dış görünümüne önem vermesi güzel bir şey. Ancak ben dövmeye karşıyım. Dövme yaparak daha iyi bir görünüme kavuşacağınızı sanıyorsanız yanılıyorsunuz.

Tekrar Düşünün

Arkadaşlar bu dövme olayı gerçekten ciddi bir durum. Yaptırdığınız zaman ömrünüzün sonuna kadar sizin vücudunuzda kalacak. Sildirme gibi bir durum var diyorlar ama ne kadar silinebilir tartışılır bir konu. Ayrıca dövmenin daha iyi bir görünüm oluşturduğu düşüncesini savunan insanlar var. Bana kalırsa dövme hiç iyi bir görünüm sağlamıyor. Özellikle vücut geliştirme sporu ile uğraşan kişilerin dövme yaptırmasını anlamıyorum. Vücut geliştirmecinin amacı kaslarını define bir şekilde gösterebilmektir. Ancak dövme yaparak bu kasların üzerini örtüyorsunuz.

Günah Benim Suç Benim

Bu konuda kimse karışamaz ama dövme yaptırmak günahtır. Bunu istediğiniz din adamına sorabilirsiniz. Hatta gidin Nihat Hatipoğlu'na sorun. O da benim gibi düşünüyordur eminim. Dövme yaptırmak günahtır ve caiz değildir. Bunu göze alın ve ona göre karar verin.

Acısa da Öldürmez

Dövme çok acı dolu bir işlemdir. Sonuçta vücudunuza kaç tane iğne girecek ve çıkacak. Aynı zamanda sağlı da zararlıdır. Gideceğiniz dövmecinin titiz biri olması ise tamamen şansınıza kalmış. Mikrop bile kapabilirsiniz.

Önemli Not : Bu yazımda sizleri dövme yaptırmaktan vazgeçirmek gibi bir niyetim yok. Sadece bu konuda size bilgi vermek ve bilinçlendirmek istedim. Çevremde çok fazla sildirmek isteyen arkadaşım var. Bu konu hakkında bir çok eleştiri alacağıma eminim. Hepsini tek tek cevaplayacağım. Bu yazı hakkındaki düşüncelerinizi yorum olarak bırakabilirsiniz.

Sizlerin düşünceleriniz bizim için çok önemli. Yazıların altına yorumlarınızı bekliyoruz.